آهنگ بسیار زیبای قسم رو بارها با صدای سعید شهروز شنیده ایم و لذت برده ایم 

ولی در اصل این آهنگ یادگاریست از هنرمند لرزبان لرستانی حجت اله ضیائی

که برای اولین بار ایشون آهنگ رو اجرا کرده بود در ادامه توجه شما را به متن ترانه 

ودانلود آهنگ از هر دو خواننده جلب می کنم


قسم به ای زه نیی که با م نکرده وفا

تو منه اسیر کردی و نیی مده ای سیا چال

قسم به چشات قسم

به تار زلفات قسم

*****************

قسم به ای زه نیی که با م نکرده وفا

قسم به ای زه نیی که با م نکرده وفا

قسم به ای حال پریشون و پر ز دردم

قسم به ای حال پریشون و پر ز دردم

تا جان دارم تو این دنیا به دنبالت میردم

تا جان دارم تو این دنیا به دنبالت میردم

قسم به چشات قسم

به تار زلفات قسم

قسم به چشات قسم

به تار زلفات قسم

*****************

قسم به عشق پاک شیرین و فرهاد قسم 

تو منه اسیر کردی و نیی مده ای سیا چال

تو منه اسیر کردی و نیی مده ای سیا چال

قسم به اشک سرد اه یتیم قسم

تا جا دارم سی دنیا به دنبالت میردم

تا جا دارم سی دنیا به دنبالت میردم

*****************

قسم به چشات قسم

به تار زلفات قسم

قسم به چشات قسم

به تار زلفات قسم

*****************

قسم به ای زه نیی که با م نکرده وفا

قسم به ای زه نیی که با م نکرده وفا

قسم به ای حال پریشون و پر ز دردم

قسم به ای حال پریشون و پر ز دردم

تا جان دارم تو این دنیا به دنبالت میردم

تا جان دارم تو این دنیا به دنبالت میردم

قسم به چشات قسم

به تار زلفات قسم

قسم به چشات قسم

به تار زلفات قسم


دانلود با صدای حجت اله ضیائی

دانلود با صدای سعید شهروز