دانلود آهنگ زیبای مندیر بهارون با صدای زیبای نیما چهرازی+متن آهنگ

متن ترانه و لینک دانلود در ادامه مطلب

شعر آهنگ مندیر بهارون نیما چهرازی

به زمستون و سرما یاد مرغزارونُم 
نیرسه به گوش مو بُنگ کوگ و سارونُم 
خسته ی زمستونُم مندیر بهارونُم 
هَرس نَمَندِ به تیام چی اُورِبی بارونُم 

ای نسیم بُهاری بیَو بِرِس به امدادُم 
تا به ای وُلاتِ تنگ برَسی به فریادُم 
دی به سر رَسی جونُم مندیر بُهارونُم 
هَرس نَمَندِ به تیام چی اُورِبی بارونُم 

عید نو که ایرَسِ وختِ مال کنون ایبوو 
بو گُلای باوینه پُرِ آسمون ایبوو 
مو زِ بیقرارونُم مندیر بهارونُم 
هرس نَمَندِ به تیام چی اُورِبی بارونُم 

مو به قربونت ایلاق اَوُ برفُ گلزارت 
مو به حیرونِ کوگون که خونِن به کهسارِت 
دی به سر رَسی جونُم مندیر بُهارونُم 
هرس نَمَندِ به تیام چی اُورِبی بارونُم 

به خدا دلم آرزو داره که بوینم روزگار ظلمی نداره 
تیامه بگشم من هوشمونم هم واز دواره

ترجمه فارسی آهنگ بختیاریمندیر بهارون نمیا چهرازی


به زمستون و سرما منتظر بهارونم 
نمیرسه به گوش من صدای کبک و سارهام 
خسته ی زمستونم منتظر بهارونم 
اشک نمونده به چشمام چون ابر بی بارونم 

ای نسیم بهاری بیا برس به امدادم 
تا به این ولات تنگ برسی به فریادم 
دیگه به سر رسید جونم منتظر بهارونم 
اشک نمونده به چشمام چون ابر بی بارونم 

عید نو که میرسه وقت کوچ میشه 
بوی گل های بابونه پر آسمون میشه 
من از بیقرارونم منتظر بهارونم 
اشک نمونده به چشمام چون ابر بی بارونم 

من به قربونت ییلاق آب و برف و گلزارت 
من به حیرون کبک ها که میخونن به کوهسارت 
دیگه به سر رسید جونم منتظر بهارونم 
اشک نمونده به چشمام چون ابر بی بارونم 

به خدا دلم آرزو داره ببینه که روزگار ظلمی نداره 
چشمام رو باز کنم توی حیاطمونم هم باز دوباره

ترجمه شعر از وب سایت مجال

دانلود آهنگ از سرور قدرتمند ایرانی ترین بیت